Friday, March 02, 2012

Tennis days

Well... this week is definitely going to be the tennis week... just in 7 days we have 9 games!! 
We are traveling a little around here, and of course, I am going with my camera and taking some pics to show you, and this is the result!! =) This is the awesome view we can enjoy from the cort where I played, and in the last pic you can see my teammate Brandi and me =) 
 We will be leaving this afternoon again to play some tennis during this weekend! 
Have a great Friday everyone!! =)

Bueno... esta semana es definitivamente la semana del tenis... solo en 7 dias tenemos 9 partidos!! 
Estamos viajando un poco por aqui, y por supuesto, me llevo mi camara y echo algunas fotos para enseñároslas, y este es el resultado!! =) Esta es la preciosa vista que se podía apreciar desde la pista donde yo jugué, y la en la última foto estamos mi compañera de equipo Brandi y yo =)
Volveremos salir hoy para jugar todo el fin de semana!
Que tengáis un viernes genial!! =)












Love.
Adri.

2 comments:

  1. Suerte en los partidos!! :-)

    Saludos desde 'Me visto solo' [Man] - mevistosolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nice photographs, your blog is just so lovely by the ways, keep up the good work because ill be visiting again very soon hehe!

    ENTER MY MADAM RAGE DRESS GIVEAWAY!
    (open to all)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    ReplyDelete